1. Brief
Pracujemy zaczynając od przygotowania jak najdokładniejszej specyfikacji zamówienia. Wspólnie z Tobą określamy podstawowe cele projektu, wizerunek firmy, stanowisko wobec konkurencji oraz oczywiście stylistykę, kolorystykę i inne, stricte graficzne już cechy. Im bardziej wyczerpujący i precyzyjny brief stworzymy, tym szybciej i sprawniej osiągniemy założone cele.
2. Projekt poglądowy
Prezentujemy pierwsze, spełniające główne założenia, wstępne projekty graficzne. Spośród przedstawionych propozycji, wybierasz kierunek, w którym będziemy dalej podążać.
3. Projekt techniczny
W tym kroku bierzemy pod uwagę techniczne wymogi danego projektu, takie jak środowisko lub powierzchnia, na której ma występować, wymiary, technologię wykonania itp. Te propozycje pokazujemy na przykładach/makietach (mockup`ach), więc będzieśz już mógł zobaczyć swój projekt w akcji.
4. Pomoc ekspertów
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz poradzić się naszych specjalistów od User Experience, Marketingu, Programowania lub nawet zlecić opinię u osoby “z zewnątrz”. W ciągu dnia roboczego przygotujemy raport na wyznaczony temat.
5. Ostatnie poprawki
Mając już wyklarowaną wizję i paletę gotowych propozycji, razem z Tobą dopinamy wszystko na ostatni guzik. Wiedz, że nam również zależy na jak najlepszym efekcie końcowym i na pracy, którą z dumą możemy wstawić do swojego portfolio.
6. Projekt produkcyjny
To już finalna wersja zamówionego projektu graficznego. Okraszona różnymi wersjami kolorystycznymi, mockup`ami, formatowaniem pod konkretne zastosowanie i wypełnioną księgą znaku.