Identyfikacja wizualna Zielony Puzzel


Identyfikacja wizualna Zielony Puzzel

 

Identyfikacja wizualna powstała na zlecenie firmy Zielony Puzzel.

Składa się na nią: logo, księga znaku, opakowania, papiery firmowe, broszura, naklejki, wizytówki i karteczki z bonami

Firma Zielony Puzzel powstała z pasji do jedzenia i zdrowego trybu życia. Oferta  firmy skierowana jest do osób chcących zmienić swoje dotychczasowe nawyki kulinarne, by cieszyć się zdrową kuchnią opartą na zbilansowanej diecie i zasadach zdrowego żywienia. Sukcesem ich kuchni jest jej smak, przewagą konkurencyjną pomysły i innowacje, które oferują swoim Klientom, w tym autorskie diety np. Kulinarni Podróżnicy dla Dzieci czy Dieta Paleo.

W naszym projekcie zależało nam, żeby logo na pierwszy rzut oka kojarzyło się z naturą i ekologią oraz bezpośrednio nawiązywało do nazwy firmy. Ważnym elementem było to, by w całej identyfikacji zachować “lekkość” i “świeżość”. Zdecydowaliśmy połączyć dwa symbole – liść oraz puzzel, a całą identyfikację oprzeć o kolory zielony i brązowy. Oto efekt:

.

.

Identyfikacja zawiera dwie wersje logo, kolorową i monochromatyczną

 

.

Font

Font główny, stosowany w materiałach drukowanych i internecie

Font pomocniczy, używany wszędzie gdzie nie można użyć fontu głównego na przykład, w fakturach, czy e-mailu

.

Broszura

.

Papiery firmowe, naklejki, karteczki

.

Wizytówki

.

Opakowania

 

 

btnimage