Rebranding firmy IT – 3PRO


Rebranding firmy IT – 3PRO

Rebranding ksiega znaku logo

.

.

Rebranding dla firmy 3PRO polegał na zaprojektowaniu nowego loga wraz z księgą znaku, następnie powstały dwie oferty handlowe i prezentacja w Powerpoincie przedstawiająca firmę.

Firma 3pro Sp. z o. o. istnieje od 2008 roku. Skupia wykwalifikowanych managerów oraz inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w polskiej branży IT.  Stale rozwijają swoje kompetencje, realizując projekty informatyczne, szkoląc kadrę techniczną oraz dynamicznie reagując na zmiany na rynku.

.

.

Logo

Planując rebranding marki głównym zadaniem jest opracowanie nowego logo. W tym przypadku ważnym było, by charakteryzowało je prostota i geometryczność co nadaje mu nowoczesny wygląd i przynosi na myśl skojarzenia z technologią. Dzięki temu oddaje charakter firmy która skupia się na działaniach z branży IT

.

 

 

Znak podstawowy oraz uzupełniony o slogan — konstrukcja

.

.

.

Znak podstawowy i uzupełniony o slogan — typografia

Logotyp stworzony jest na bazie kroju pisma Audiowide.
Jego techniczna i lapidarna forma odpowiada charakterowi firmy działającej w branży IT.

.

.

.

Znak podstawowy — pole ochronne oraz pole minimalne

.

.

.

Znak uzupełniony o slogan — pole ochronne oraz minimalne

.

.

Znak podstawowy — kolorystyka

.

.

Znak uzupełniony o slogan — kolorystyka

.

Minimalne wielkości znaku podstawowego

Aby logo 3PRO było czytelne, musi być drukowane z minimalną szerokością zapewniającą jego widoczność. W przypadku nadruku logo czarnozielonego minimalna wysokość wynosi 4 mm, w przypadku monochromatycznego 2 mm. Minimalna szerokość znaku do wyświetlania na ekranie wynosi 47 px.

W przypadku nadruku loga ze sloganem, minimalna wysokość wynosi 8 mm. Minimalna szerokość znaku dla wyświetlania na ekranie to 94 px.

Uwaga!
W wyjątkowych sytuacjach, gdy logo musi być mniejsze (np. na długopisach lub wpinkach reklamowych), projektant i producent mają obowiązek kontrolowania, czy logo jest drukowane zgodnie ze standardami 3PRo i czy jest odpowiednio widoczne.

 

.

.

Stosowanie znaku na tłach — niewłaściwe stosowanie znaku

Znak nie powinien być stosowany na tłach o zbyt dużej ilości szczegółów oraz na tłach w kolorystyce, która występuje w znaku.

.

.

Stosowanie znaku na tłach — właściwe stosowanie znaku

Znak powinien być stosowany na tłach o niewielkiej ilości szczegółów, pastelowych lub szarych tłach, które nie zaburzają czytelności znaku.

 

Dziękujemy

Jeśli Twojej firmie jest potrzebny rebranding, skontaktuj się z nami 🙂

SKILLS

Identyfikacja wizualna, IT i nowe technologie, Logotyp, Rebranding

CLIENT

VISIT SITE
*/?>
btnimage