.
.
Firma 3pro Sp. z o. o. istnieje od 2008 roku. Skupia wykwalifikowanych managerów oraz inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w polskiej branży IT. Stale rozwijają swoje kompetencje, realizując projekty informatyczne, szkoląc kadrę techniczną oraz dynamicznie reagując na zmiany na rynku.
.
.
Planując rebranding marki głównym zadaniem jest opracowanie nowego logo. W tym przypadku ważnym było, by charakteryzowało je prostota i geometryczność co nadaje mu nowoczesny wygląd i przynosi na myśl skojarzenia z technologią. Dzięki temu oddaje charakter firmy która skupia się na działaniach z branży IT
.
.
.
.
Logotyp stworzony jest na bazie kroju pisma Audiowide.
Jego techniczna i lapidarna forma odpowiada charakterowi firmy działającej w branży IT.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aby logo 3PRO było czytelne, musi być drukowane z minimalną szerokością zapewniającą jego widoczność. W przypadku nadruku logo czarnozielonego minimalna wysokość wynosi 4 mm, w przypadku monochromatycznego 2 mm. Minimalna szerokość znaku do wyświetlania na ekranie wynosi 47 px.
W przypadku nadruku loga ze sloganem, minimalna wysokość wynosi 8 mm. Minimalna szerokość znaku dla wyświetlania na ekranie to 94 px.
Uwaga!
W wyjątkowych sytuacjach, gdy logo musi być mniejsze (np. na długopisach lub wpinkach reklamowych), projektant i producent mają obowiązek kontrolowania, czy logo jest drukowane zgodnie ze standardami 3PRo i czy jest odpowiednio widoczne.
.
.
Znak nie powinien być stosowany na tłach o zbyt dużej ilości szczegółów oraz na tłach w kolorystyce, która występuje w znaku.
.
.
Znak powinien być stosowany na tłach o niewielkiej ilości szczegółów, pastelowych lub szarych tłach, które nie zaburzają czytelności znaku.