.
Forma użytkowa: Mydlarnia u Franciszka
Forma użytkowa jest używana w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej we wszystkich
materiałach informacyjno – promocyjnych. Nazwa posiada swój zapis graficzny zwany logiem.
Forma skrócona: MUF
Forma skrócona składa się z trzech pierwszych, drukowanych liter nazwy użytkowej. Formę
skróconą stosuje się w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej we wszystkich materiałach
informacyjno – promocyjnych. Występuje ona po wcześniejszym użyciu w tekście formy
użytkowej. Skrót nie podlega odmianie.
.
.
Najważniejszym elementem systemu identyfikacji wizualnej Mydlarni u Franciszka jest logo typograficzne. Do jego stworzenia wykorzystane
zostały czcionki: “Zooja” oraz “Metropolis Medium”. Wszystkie elementy wyrównane są względem siebie do środka. Logo składa się z nazwy
u Franciszka oraz claimu Mydlarnia, które tworzą integralną całość i nie mogą funkcjonować oddzielnie. Kolorystyką logo MUF jest odcień turkusu.
.
.
Kolorystyką logo Mydlarnia u Franciszka jest odcień turkusu.
.
.
Logo Mydlarnia u Franciszka powinno występować w kolorze. Wersja achromatyczna ma jedynie zastosowanie w tych obszarach komunikacji
marki, gdzie wykorzystanie wersji pełnokolorowej jest niemożliwe ze względów technologicznych takich jak np. tłoczenie, grawerunek,
pieczątka.
.
.
Logo Mydlarnia u Franciszka powinno występować w kolorze. Dopuszcza się jednak wersję w negatywie w przypadkach, gdy nie ma możliwości
wykorzystania wersji pełnokolorowej w druku, lub jest niemożliwe ze względów technologicznych.
.
.
Nie jest zalecane stosowanie logo o szerokości poniżej 25 mm. Od szerokości 20 mm hasło jest zbyt małych rozmiarów i ledwo widoczne
co powoduje, że nie pełni funkcji informacyjnej.
.
.
W celu zapewnienia prawidłowego odbioru wizualnego logo, ustalono minimalne wymagane pole ochronne. Definiuje ono obszar wokół znaku,
w którym nie może pojawić się żadna obca forma graficzna oraz tekstowa. W celu pokazania pola ochronnego posłużono się wielkością litery “F”
użytej w nazwie “u Franciszka”.
.
.
W materiałach promocyjno-reklamowych podstawową zasadą jest eksponowanie logo Mydlarnia u Franciszka na czarnym tle. Jeżeli nie jest
jednak możliwe zastosowanie rekomendowanego tła dla logo MUF, należy eksponować je tylko w przypadku, gdy barwa oraz nasycenie nie
koliduje z kolorystyką znaku i nie powoduje utraty jego czytelności. Stosowanie innej kolorystyki niż dozwolona, musi być konsultowana z Działem
Marketingu.
.
.
Ogólną zasadą jest eksponowanie logo na czarnym tle. Należy unikać umieszczania go na tłach wzorzystych lub fotografiach. Jeżeli nie jest jednak
możliwe zastosowanie rekomendowanego tła, należy eksponować logo tylko w przypadku, gdy barwa oraz nasycenie zdjęcia lub tła nie koliduje
z kolorystyką znaku i nie powoduje utraty jego odbioru. W tej sytuacji dopuszcza się użycie wersji logo w negatywie. Regułą nadrzędną jest
zachowanie czytelności znaku.
.
.
.
.
W celu zapewnienia prawidłowej identyfikacji wizualnej sklepów Mydlarnia u Franciszka, ustalono określoną standaryzację oznakowania
zewnętrznego. Podstawowymi elementami są: kaseton, tablica, naklejki na szybę. W zależności od możliwości sklepu i przeznaczonej
przestrzeni pod reklamę, przygotowano 3 przykładowe aranżacje. Format reklam jest uzależniony i dostosowywany indywidualnie, zależnie
od udostępnionej powierzchni. Należy dochować należytej staranności aby wszystkie elementy graficzne były wystarczająco czytelne, pamiętając
o zachowaniu prawidłowych proporcji. Czcionkami użytymi do utworzenia treści reklam, są: “Metropolis Bold”, “Playball”. Każda aranżacja, musi być
konsultowana z Działem Marketingu.
.
.
W celu zapewnienia prawidłowej identyfikacji wizualnej sklepów Mydlarnia u Franciszka, ustalono określoną standaryzację oznakowania
zewnętrznego. Podstawowymi elementami są: kaseton, tablica, naklejki na szybę. W zależności od możliwości sklepu, wielkości powierzchni
przeznaczonej pod reklamę, przygotowano przykładowe aranżacje w przypadku małego metrażu sklepów.
.
.
W celu zapewnienia prawidłowej identyfikacji wizualnej sklepów Mydlarnia u Franciszka, ustalono określoną standaryzację oznakowania
zewnętrznego. Podstawowymi elementami są: kaseton, tablica, naklejki na szybę. W zależności od możliwości sklepu, wielkości powierzchni
przeznaczonego pod reklamę, przygotowano przykładową aranżację w przypadku dużego metrażu sklepów.
.
.
Dziękujemy 🙂