.
.
.
.
.
Forma użytkowa: Revasdomo
Forma użytkowa jest używana w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej we wszystkich materiałach
informacyjno – promocyjnych. Nazwa posiada swój zapis graficzny zwany logiem.
Dodatkowym elementem identyfikacji jest slogan “Poczuj się jak w domu”, który można stosować
samodzielnie w komunikacji marketingowej w różnego rodzaju materiałach promocyjno-reklamowych.
Najważniejszym elementem systemu identyfikacji wizualnej Revasdomo jest logo (LOGO 01). Do jego stworzenia wykorzystana została czcionka:
“Perpetua Regular” w członie napisu “REVAS”. Człon napisu “domo” jest indywidualnym wzorem pisma, zaprojektowany dla firmy Revasdomo.
Typografia jest wpisana w formę przypominającą kształt domu. Dopuszcza się także wersję logo wraz ze sloganem “Poczuj się jak w domu” (LOGO 02).
W sloganie zastosowano czcionkę “Ek Mukta Light”. Wszystkie elementy wyrównane są względem siebie do środka. Slogan można stosować
samodzielnie w komunikacji marketingowej w różnego rodzaju materiałach promocyjno-reklamowych.
.
Logo Revasdomo składa się z dwóch kolorów.
.
Najważniejszym elementem systemu identyfikacji wizualnej Revasdomo jest logo w wersji podstawowej. Dopuszcza się także wersję logo wraz
ze sloganem “Poczuj się jak w domu“. W sloganie zastosowano czcionkę drukowaną “Ek Mukta Light”. Wszystkie elementy wyrównane są względem
siebie do środka. Wersję logo ze sloganem można stosować w komunikacji marketingowej w różnego rodzaju materiałach promocyjno-reklamowych.
Dopuszcza się użycie sloganu samodzielnie. Stosowanie wersji logo ze sloganem, musi być konsultowana z Działem Marketingu.
.
Logo Revasdomo powinno występować w kolorze. Wersja achromatyczna ma jedynie zastosowanie w tych obszarach komunikacji marki,
gdzie wykorzystanie wersji pełnokolorowej jest niemożliwe ze względów technologicznych takich jak np. tłoczenie, grawerunek, pieczątka.
.
Logo Revasdomo powinno występować w kolorze. Dopuszcza się jednak wersję w negatywie w przypadkach, gdy nie ma możliwości wykorzystania wersji pełnokolorowej w druku,
lub jest niemożliwe ze względów technologicznych.
.
Nie jest zalecane stosowanie logo Revasdomo o wysokości poniżej 15 mm. Poniżej wysokości 15 mm logo jest zbyt małych rozmiarów i staje się mniej wyraźne co sprawia,
że nie spełnia swej funkcji. Regułą nadrzędną jest zachowanie czytelności znaku. Stosowanie wielkości logo poniżej zalecanej,
musi być konsultowana z Działem Marketingu.
.
Nie jest zalecane stosowanie logo Revasdomo ze sloganem o wysokości poniżej 20 mm. Poniżej wysokości 20 mm, slogan pod logo jest zbyt małych
rozmiarów i nie spełnia swej funkcji informacyjnej. Regułą nadrzędną jest zachowanie czytelności znaku. Stosowanie wielkości logo ze sloganem
poniżej zalecanej,musi być konsultowana z Działem Marketingu.
.
W celu zapewnienia prawidłowego odbioru wizualnego logo Revasdomo, ustalono minimalne wymagane pole ochronne. Definiuje ono obszar wokół
znaku, w którym nie może pojawić się żadna obca forma graficzna oraz tekstowa. W celu pokazania pola ochronnego posłużono się wysokością przerwy
w zarysie domku.
.
W celu zapewnienia prawidłowego odbioru wizualnego logo Revasdomo ze sloganem, ustalono minimalne wymagane pole ochronne. Definiuje ono
obszar wokół znaku, w którym nie może pojawić się żadna obca forma graficzna oraz tekstowa. W celu pokazania pola ochronnego posłużono się
wysokością przerwy w zarysie domku.
.
W materiałach promocyjno-reklamowych podstawową zasadą jest eksponowanie logo Revasdomo na białym tle. Dodatkowo dopuszcza się
zastosowanie w tle ustalonej grafiki obrazującej ślady pociągnięć malarskiego pędzla w tonacji różu lub jednolitego tła w tonacji różu. Poniżej
przedstawione są dozwolone wersje teł, na których można eksponować logo. Jeżeli nie jest jednak możliwe zastosowanie rekomendowanych teł dla logo Revasdomo, należy umieszczać je tylko w przypadku, gdy barwa oraz nasycenie nie koliduje z kolorystyką znaku i nie powoduje utraty jego czytelności. Stosowanie innej kolorystyki niż dozwolona, musi być konsultowana z Działem Marketingu.
.
Ogólną zasadą jest eksponowanie logo Revasdomo na białym tle. Należy unikać umieszczania go na tłach wzorzystych lub fotografiach. Jeżeli nie jest
jednak możliwe zastosowanie rekomendowanych teł, należy eksponować logo tylko w przypadku, gdy barwa oraz nasycenie zdjęcia lub tła nie koliduje
z kolorystyką znaku i nie powoduje utraty jego odbioru. W tej sytuacji dopuszcza się użycie wersji logo w negatywie. Regułą nadrzędną jest zachowanie czytelności znaku.
.
.